Αγαπητοί επισκέπτες, καλώς ήλθατε στον μετεωρολογικό σταθμό , στο Βαλανειό της βόρειας Κέρκυρας ... Σκοπός μας , να παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες, στην βόρεια πλευρά της Κέρκυρας ... Ελπίζουμε να σας φανούμε χρήσιμοι ... Επίβλεψη μετεωρολογικού σταθμού: Ιάκωβος Βασιλάκης ...

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2020

Σας έταξα κάποιες κατά τόπους τοπικές βροχές ή ψιχάλες ανάλογα την περιοχή , στο νομό Κέρκυρας , σήμερα Σάββατο 11/01/2020 και έτσι και ... έγινε !  Επιτυχία προσωπικής εκτίμησης - πρόβλεψης 100% ... Κάποιοι από σας μου στείλατε προσωπικά μηνύματα χθες και μου γράφατε , Ιάκωβε τις μας λες για βροχή αφού το meteo.gr και άλλα γνωστά καιροσάιτ μας δίνουν μόνο συννεφιές για το Σάββατο. Από ευγένεια για όλες αυτές τις γνωστές καιρικές σελίδες σας απάντησα απλά , "περιμένετε να δείτε αύριο". Τα σχόλια δικά σας αγαπητοί μου, εγώ δεν είμαι εδώ για να κρίνω κανέναν αφού είμαι απλά ένας ερασιτέχνης ...  Καιρική αναφορά από Βαλανειό (εσωτερικό βορειοδυτικής Κέρκυρας) : Μετά της καλής έντασης βροχόπτωση το μεσημέρι , τώρα επικρατεί ψιλόβροχο , σημερινή κάρπωση 10,4 mm έως τώρα (18:35) , θερμοκρασία 8,8 C. και υγρασία στο 94% ! Όμορφο Σαββατόβραδο να έχουμε ...
http://valanio-kerkyra.meteoclub.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου