Αγαπητοί επισκέπτες, καλώς ήλθατε στον μετεωρολογικό σταθμό , στο Βαλανειό της βόρειας Κέρκυρας ... Σκοπός μας , να παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες, στην βόρεια πλευρά της Κέρκυρας ... Ελπίζουμε να σας φανούμε χρήσιμοι ... Επίβλεψη μετεωρολογικού σταθμού: Ιάκωβος Βασιλάκης ...

Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

 Χθες σας υποσχέθηκα έντονη πάχνη ("δροσόπαγο" στην γλώσσα της Κέρκυρας) σε αρκετά τμήματα της Κέρκυρας για σήμερα Παρασκευή 09/04/2021 νωρίς το πρωί καθώς και ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ σας προειδοποίησα για παγετό (για ακρίβεια αναφέρθηκα συγκεκριμένα στους αγρότες μας) ... Πάμε λοιπόν να δούμε τι συνέβη τελικά !

😉
Ξύπνησα νωρίς για να επιβεβαιώσω και να δω με τα ίδια μου τα μάτια , ότι σας "έταξα" και περίμενα ...
07:30 π.μ. Το θερμόμετρο του σταθμού μου , στο χωριό μου πάνω στο λόφο (υψ. 175 μέτρα) , εδώ στο "Βαλανειό" στο εσωτερικό της βόρειας - βορειοδυτικής Κέρκυρας έδειχνε +5,8 C. Ήξερα όμως ότι λιγάκι παραέξω η κατάσταση θα ήταν πολύ ψυχρότερη!!
Μόλις 1.200 μέτρα μακρύτερα από την αυλή μου λοιπόν και ΕΝΤΟΣ πάντα "Βαλανίτικου" εδάφους , έφθασα στις ρεματιές και τις εσώκλειστες λεκάνες στην τοποθεσία "Αγορές". Εκεί από παιδί γνωρίζω ότι υπάρχουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ σημεία που δίνουν εντυπωσιακά μεγάλες θερμοκρασιακές αναστροφές , υπό κατάλληλες συνθήκες , όπως καλή ώρα οι σημερινές/χθεσινοβραδινές... 🙂
Στα παραπάνω συγκεκριμένα σημεία , αφού είχα πάρει μαζί μου ένα απλό υδραργυρικό θερμόμετρο , άρχισα να τραβώ φωτογραφίες και να περιμένω για λίγο να δω , που θα σταματήσει η "κατρακύλα" της θερμοκρασίας , ενώ είχε πλέον ανατείλει ο ήλιος !! 🙂
ΜΕΙΟΝ 4 και όλα παγωμένα, με το ημερολόγιο να γράφει 9 Απριλίου 2021 !! 🙂 😉 Κατά τα άλλα όλοι οι επαγγελματίες μετεωρολόγοι και οι επίσημοι κρατικοί φορείς ασχολήθηκαν και αυτή την φορά με τα Ηπειρωτικά στις χθεσινές τους προβλέψεις , κάνοντας λόγο για κατά τόπους αρνητικές τιμές μόνο εκεί... Κρίμα , αυτό έχω να πω μόνο ! Δεν μπορώ να χωνέψω πως ένας ερασιτέχνης σαν εμένα το βλέπει και το περιμένει και εκείνοι που έχουν τόσα μέσα στην διάθεσή τους ΔΕΝ ασχολούνται καθόλου με μας ...
Δυστυχώς για να είμαι ειλικρινής θα προτιμούσα αυτή την φορά ΝΑ ΜΗΝ είχαν επαληθευτεί τα χθεσινά λόγια μου/προειδοποίηση προς τους αγρότες μας , καθώς τελικά είχαμε αρκετές ζημιές σε τοπικό επίπεδο στις καλλιέργειες , σε ορισμένα σημεία ιδιαίτερα της βόρειας και κεντρικής Κέρκυρας... 🙁
Παρακάτω ορισμένες σημερινές ενδεικτικές φωτογραφίες από τη μεριά μου ...
P.S. Στο συγκεκριμένο σημείο επιθυμώ αν τα καταφέρω κάποια στιγμή στο μέλλον, να τοποθετήσω έναν σταθμό , μόνο και μόνο για να βλέπουμε τις ελάχιστες θερμοκρασίες που σημειώνονται εκεί, ολόχρονα. 🙂
Πατήστε στην παρακάτω διεύθυνση για να δείτε τις φωτογραφίες ... ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου