Αγαπητοί επισκέπτες, καλώς ήλθατε στον μετεωρολογικό σταθμό , στο Βαλανειό της βόρειας Κέρκυρας ... Σκοπός μας , να παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες, στην βόρεια πλευρά της Κέρκυρας ... Ελπίζουμε να σας φανούμε χρήσιμοι ... Επίβλεψη μετεωρολογικού σταθμού: Ιάκωβος Βασιλάκης ...

Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

 Συνεχίζεται σταθερά η ολοένα και αυξανόμενη "επισκεψιμότητα" της σελίδας μου ("σελίδας σας" , γιατί σε εσάς "ανήκει" πλέον) ... Αφού ΣΕ ΚΑΘΕ δημοσίευση / πρόγνωση η "απήχηση" απ' όλους εσάς ξεπερνά τις 10.000 "αναγνώσεις" ...

🙂
Για παράδειγμα όπως βλέπετε χαρακτηριστικά και στην παρακάτω "φωτογραφία", η τελευταία "αναλυτική καιρική εκτίμηση" που "ανέβηκε" το βράδυ του Σαββάτου τόσο για το καιρό της Πρωτομαγιάς όσο και για την καιρική εξέλιξη έως και τα μέσα της πρώτης εβδομάδας του Μαΐου στο νομό μας ... Μέσα σε μόλις 42 ώρες έχει ήδη "διαβαστεί" από 13.354 άτομα !! 😉
Το μεγαλύτερο ρεκόρ "επισκεψιμότητας" μέχρι τώρα , ήταν τον Μάρτιο που μας πέρασε όταν σε λιγότερο από τρεις ημέρες , η πρόγνωση για τα αναμενόμενα αξιόλογα τότε χιόνια στα ορεινά μας, "διαβάστηκε" από 25.000 άτομα !! 🙂 🙂
Από μεριάς μου, νομίζω ότι απλά ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ προς όλες και όλους εσάς, φαντάζει ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ πια για όλη αυτή την συνεχιζόμενη "ψήφο" εμπιστοσύνης που μου δείχνετε χρόνια τώρα ...
Απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ πλέον για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την αγάπη σας και τα υπέροχα λόγια / σχόλιά σας κάθε φορά , κάτω από κάθε μου ανάρτηση ...


Να είστε πάντα καλά !! 🙂











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου