Αγαπητοί επισκέπτες, καλώς ήλθατε στον μετεωρολογικό σταθμό , στο Βαλανειό της βόρειας Κέρκυρας ... Σκοπός μας , να παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες, στην βόρεια πλευρά της Κέρκυρας ... Ελπίζουμε να σας φανούμε χρήσιμοι ... Επίβλεψη μετεωρολογικού σταθμού: Ιάκωβος Βασιλάκης ...

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022

 Χθες Τρίτη 15/02/2022 το απόγευμα , σας "έγραψα/έταξα" εδώ ότι ΤΟΠΙΚΑ στην Κέρκυρα σήμερα Τετάρτη 16/02/2022 θα δεχόμασταν ΠΑΝΩ από 50 mm ημερήσιας βροχόπτωσης , ας δούμε λοιπόν τι συνέβη πραγματικά ... ;) 

Την τιμητική της είχε η γωνιά μου , εδώ στο εσωτερικό της βόρειας - βορειοδυτικής Κέρκυρας , αφού μέχρι αυτή την ώρα (18:45) σήμερα Τετάρτη 16/02/2022 , ο σταθμός μου εδώ στο "Βαλανειό" (υψόμετρο 175 μέτρα) έχει δεχτεί 64 τόνους νερού ανά στρέμμα (μεγάλα ύψη βροχής εννοείται ότι σημειώθηκαν και σε διάφορα άλλα σημεία του νομού μας, απλά με μια γρήγορη ματιά στους υπάρχοντες σταθμούς του τόπου μας, βλέπω πως ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ η περιοχή μου και ο σταθμός μου αντίστοιχα, "οδηγούν την σημερινή υετική κούρσα"). :) 

Μάλιστα όσο αφορά την γωνιά μου/σταθμό μου , πρόκειται για την πιο σημαντική κακοκαιρία από το ξεκίνημα του 2022 , αφού έδωσε το μεγαλύτερο ημερήσιο ύψος βροχής ΕΩΣ ΤΩΡΑ, για το νέο έτος (αξίζουν αναφοράς και οι διάσπαρτες τοπικές χαλαζοπτώσεις που σημειώθηκαν σήμερα. Χαλάζι έπεσε και στη μεριά μου, κατά την  "κορύφωση των φαινομένων" το μεσημέρι)! 

Σχετικά με την εξέλιξη του καιρού τις αμέσως επόμενες ημέρες , ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ότι γράφτηκε εδώ ήδη από την Δευτέρα 14 του μήνα και συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή τούτης της σελίδας ... 😉

http://valanio-kerkyra.meteoclub.gr/






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου